[av_layout_row border=’av-border-cells’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ id=”]
[av_cell_one_fourth vertical_align=’top’ padding=’30px’ background_color=” src=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_sidebar widget_area=’سایدبار Samfony’]
[av_button_big label=’دانلود کاتولوگ’ description_pos=’below’ link=’page,31′ link_target=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color-subtle’ custom_bg_hover=’#444444′][/av_button_big]
[/av_one_full][/av_cell_one_fourth][av_cell_three_fourth vertical_align=’top’ padding=’30px’ background_color=” src=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_image src=’http://ghasedak.com/newportal/wp-content/uploads/2016/06/samphoni.jpg’ attachment=’4111′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’][/av_image]
[av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=”]
صورت مسئله چیست؟
[/av_codeblock]
[av_textblock size=’14’ font_color=” color=”]
یکی از خصوصیات ذاتی اغلب فضاهای کسب و کار، نرخ تغییرات زیاد به واسطه شرایط بازار است. وجود سیستم های اطلاعاتی که قادر باشند در کوتاه ترین زمان ممکن تغییرات مورد نیاز را اعمال، مدیریت و اجرا کند از اهمیت بالائی برخوردار است. سامانه پشتیبانی کسب و کار بعنوان نقطه کانونی موفقیت در جذب، حفظ مشتریان و ایجاد سرویس های جذاب در بازار رقابتی و فضای کسب و کار پویا، محسوب می گردد.
سامانه پشتيباني كسب وكار يا به اختصار BSS را میتوان قابليتها و توانمنديهاي نرم افزاري و فرآيندي يك شركت در پشتيباني از فرآيندهاي عملياتي خود به منظور برآورد سازي نيازهاي مشتريان و حفظ سهم و موقعيت بازار در ميان رقبا نامید. این سامانه به سازمان ها و شرکت ها در افزایش امنیت درآمد، سرعت و کیفیت پشتیبانی از کارکردهای سازمان شامل بازاریابی، فروش، قراردادها، ارائه انواع محصولات و خدمات به مشتریان کمک می کند.
تعدد مشتریان، تنوع سرویسها و سرعت بالای تغییرات بازار رقابت است. پیچیدگی مراحل و فرآیندهای تعریف محصول، بازاریابی، فروش، مدیریت امور مشتریان و … از مهمترین چالشهای شرکتهای ارائه دهنده خدمات تلکام است بنحویکه در صورت عدم استفاده از ابزارهای مناسب و پویا، سقوط شرکت پس از مدت کوتاهی قابل پیش بینی است. چارچوب نرم افزارهای BSS در حوزه تلکام در استانداردی جهانی تحت عنوان eTOM تعریف شده است. متاسفانه نرم افزارهای موجود اغلب با استاندارد فوق همخوانی نداشته و مشکلات عدیده ای را برای شرکتهای خدمات تلکام بوجود آورده است.
[/av_textblock]
[av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=”]
Samfony راه حل نهائی …
[/av_codeblock]
[av_textblock size=’14’ font_color=” color=”]
BSS به عنوان ستون فقرات ارائه خدمات به مشتریان حوزه تلکام، تامین کنندگان و شرکای تجاری، مدیریت پنج زیر سیستم ذیل را دارد:
مدیریت محصولات و خدمات: پشتیبانی توسعه انواع خدمات و محصولات ، مدیریت بازایابی و فروش ، شناسایی بازار های هدف، اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی ، قیمت گذاری خدمات و محصولات بر اساس نیاز بازار.
مدیریت ارتباط مشتریان: مدیریت شبکه فروش و مدیریت شرکای تجاری و فروشنده ها، امکان پیاده سازی شبکه های فروش چند سطحی و سلسله مراتبی پیچیده، ارائه سرویس 7 در 24 تحت وب به شرکا ، فروشندگان و مشتریان ، جلوگیری از انواع شیوه های کلاهبردای و تقلب ، ارائه انواع خدمات به صورت مستقیم به مشتریان (self service )
مدیریت درآمد ها: مدیریت درآمد ها در صدور صورت حساب ، محاسبه پورسانت ها و امکان تعریف پورسانت های شرکا و فروشندگان و حتی مشتریان با استفاده از زیر سیستم قوانین تجاری ، مدیریت پرداخت ها ( پشتیبانی از انواع شیوه های پرداخت شامل ، پرداخت از اعتبار، فیش واریزی ، POS ، چک و پرداخت آنلاین)
مدیریت سفارشات و قرارداد ها: بر اساس نوع فرایند های داخلی شرکت در پیاده سازی و مدیریت سفارشات می بایست در ابتدا با استفاده از بخش مدیریت چرخه های کاری ، فرایندهای مربوط به انواع سفارشات در سیستم طراحی و اجرا گردد. با توجه به دسترسی به سیستم توسط تیم ستادی و هریک از مشتریان، شرکا و فروشندگان به سامانه بصورت 7 در 24 امکان مدیریت سفارشات بر اساس چرخه کاری طراحی شده کاملا پیاده سازی شده است.
مدیریت شرکای تجاری: تعریف و مدیریت شرکای تجاری و عاملین فروش در سامانه پشتیباتی کسب و کار، قابلیت تعریف زیر گروه به صورت درختی و نامحدود برای عاملین فروش، تعریف پورسانت و تخفیف بر حسب نماینده، قابلیت تسویه حساب در لحظه با عاملین فروش، قابلیت شارژ حساب و پرداخت از اعتبار توسط نماینده.
[/av_textblock]
[/av_one_full][/av_cell_three_fourth][/av_layout_row][av_section min_height=” min_height_px=’50px’ padding=’default’ shadow=’shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ id=” color=’main_color’ custom_bg=” src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
هدف اصلي طراحان Samfony با سه رويکرد بنيادي زير بود:
[/av_textblock]
[av_one_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_icon_box position=’top’ boxed=’av-no-box’ icon=’ue824′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]
اطلاعات مهم مشتریان بصورت طبقه بندی شده و تحت مدیریت واحد در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس بوده
[/av_icon_box]
[/av_one_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_icon_box position=’top’ boxed=’av-no-box’ icon=’ue824′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]
پایگاه دانش هوشمند و قوی SAMFONY بگونهای طراحی شده است که تمامی اطلاعات سازمان اعم از ارباب رجوع و مستندات و امور ارجاعی توسط هزاران کارمند را بصورت یکپارچه و با بالاترین حد پایداری در سریعترین زمان ممکن در دسترس قرارگیرد.
[/av_icon_box]
[/av_one_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_icon_box position=’top’ boxed=’av-no-box’ icon=’ue824′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]
در SAMFONY از پیچیدگیهای معمول سیستمهای اتوماسیون اداری و مدیریت منابع سازمانی خبری نیست.
[/av_icon_box]
[/av_one_third]
[/av_section]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’رمز تمایز سامانه Samfony قاصدک چیست ؟’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading]
[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’no’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
در این سامانه از سرویس های ADSL , Wirless , VPS , Voip , Host پشتیبانی بعمل می آید.
[/av_textblock]
[/av_one_full]
[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_catalogue ]
[av_catalogue_item title=” price=” id=’3503′ link=” target=”]
جایگزینی با سیستمهای مشابه بدون نیاز به اعمال تغییرات در ساختار
[/av_catalogue_item]
[av_catalogue_item title=” price=” id=’3536′ link=” target=”]
دسترسی به اطلاعات و سوابق مشتریان بدون وابستگی به اشخاص
[/av_catalogue_item]
[av_catalogue_item title=” price=” id=’3484′ link=” target=”]
یادآوری وقایع مهم به کارمند مربوطه بصورت خودکار
[/av_catalogue_item]
[/av_catalogue]
[/av_one_half]
[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’]
[av_catalogue]
[av_catalogue_item title=” price=” id=’3555′ link=” target=”]
امکان رد و بدل کردن پیغامهای کوتاه (SMS) از طریق وب بین کارمندان
[/av_catalogue_item]
[av_catalogue_item title=” price=” id=’3554′ link=” target=”]
پایگاه داده قوی جهت نگهداری اطلاعات میلیونها مشتری/کار و سوابق آنها
[/av_catalogue_item]
[av_catalogue_item title=” price=” id=’3523′ link=” target=”]
نگهداری اطلاعات بصورت رمز شده جهت امنیت بیشتر
[/av_catalogue_item]
[/av_catalogue]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
[/av_textblock]
[/av_one_half]